Брендот што ќе стане LELO започна во 2003 година, во предната соба на градска куќа во Стокхолм, каде што тројца дизајнери се споија на точното место во точно вистинско време, со токму вистинската идеја. Тоа беше идеја која на крајот ќе ги преобликува и ќе ги надмине границите на цела индустрија, а започна со едноставно прашање:
„Што ако нашите најинтимни предмети беа направени исто толку убави како оние што ги прикажувавме со најголема гордост?
Тие се бренд различен од сите други: LELO долго време се етаблира како бренд за луксузно задоволство, водечки на пазарот во дизајн, иновации, технологија и репутација. Нивното наследство е изградено на квалитетот, обезбедувајќи го своето место како најистакнат бренд за секс играчки во светот. Но, LELO не е само бренд за секс играчки; тоа е движење за грижа за себе насочено кон оние кои знаат дека задоволството ги надминува полот, сексуалната ориентација, расата и возраста. Тие нудат искуство на екстаза без срам, задоволство од откривање на сите чуда на своето тело, со што им олеснуваат на своите клиенти со самодоверба што води до исполнет интимен живот.